جاروبرقی صنعتی دارای انواع مختلفی است که هر یک از آنها برای استفاده در مکان به خصوصی طراحی شده اند و به همین دلیل باید هر چه بیشتر با این دستگاه آشنا شوید تا بتوانید نیاز های محل کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن با استفاده از جاروبرقی صنعتی و مدل های مختلف آن برطرف کنید.

انواع جاروبرقی صنعتی
همانطور که پیش تر به این مضوع اشاره کردیم، جاروبرقی صنعتی دارای انواع مختلفی است که می توانید از هر یک از آنها برای استفاده در مکان های مختلفی استفاده کنید تا به این ترتیب بتوانید بیشتری بهره را از این دستگاه ببرید. برخی از انواع جاروبرقی صنعتی شامل موارد زیر می باشند:

جاروبرقی صنعتی خاک
جاروبرقی صنعتی آب و خاک
جاروبرقی صنعتی بزرگ
جاروبرقی نیمه صنعتی
جاروبرقی خانگی
جاروبرقی صنعتی دائم کار سه فاز
کاربردهای جاروبرقی صنعتی
جاروبرقی صنعتی در مدل های مختلف می تواند کاربرد های متفاوتی نیز داشته باشد. آشنایی با کاربرد های جاروبرقی صنعتی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید. برای مثال برخی از انواع این دستگاه می تواند در جمع آوری آب نیز به شما کمک کند و با توجه به همین موضوع می توانید از این دستگاه در مکان هایی استفاده کنید که احتمال ریختن آب بر روی زمین بیشتر است تا کار نظافت کمتر و آسان تر شود.

جمع آوری زباله‌ها و ضایعات در محیط‌های بیمارستانی و درمانی
پاک‌سازی محیط‌های کارگاهی و کارخانجات صنعتی
نظافت سالن‌های سینما، رستوران‌های بزرگ، راه آهن، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها، ایستگاه‌های مترو و …
نظافت محیط‌های اقامتی مثل هتل‌ها و سوئیت‌ها
قابلیت استفاده در کارواش‌ها
مزیت‌های جاروبرقی صنعتی
هر یک از مدل های جاروبرقی صنعتی دارای مزیت هایی می باشند که با توجه به این مزیت ها می توانید بهترین دستگاه را برای خود و کسب و کارتان انتخاب نمایید. برای مثال شما باید بدانید که استفاده از این دستگاه ها می تواند به شما در صرفه جویی زمان و هزینه ها به خصوص در هزینه های خرید تعداد بالای جاروبرقی صنعتی می تواند کمک کند تا به این ترتیب بتوانید این زمان را به کار های مهم تری اختصاص دهید.

مزیت‌های جاروبرقی صنعتی
افزایش سرعت فرایند نظافت
جداسازی مواد زباله (مایعات و جامدات) و سهولت در بازگشت آنها به چرخه بازیافت
آسان شدن نظافت در مقایسه با روش‌های سنتی
افزایش امنیت اپراتور در خلال کار
جمع آوری صددرصد مواد بدون ایجاد گرد و غبار
امکان جمع آوری همزمان جامدات و مایعات (البته در مورد جاروبرقی‌های صنعتی دوکاره)
تحرک آسان و مانورپذیری زیاد
تخلیه راحت مخزن دستگاه
امکان انتخاب جاروبرقی با توجه به فضای مورد نظر
بهترین جاروبرقی صنعتی
زمانی که شما قصد خرید یک دستگاه جاروبرقی صنعتی را دارید باید تلاش کنید تا بهترین گزینه ها را برای خود پیدا کرده و از بین آنها بهترین چاروبرقی صنعتی را انتخاب کنید. اما این بهترین می توانید هر شخص یا برای هر مکانی تعریفی متفاوت داشته باشد، مثلا برای مکان هایی که بیشترین نیاز به این دستگاه تنها برای جمع آوری گرد و خاک است شما می توانید از جاروبرقی صنعتی خاک استفاده نمایید تا بیشترین بهره را از این دستگاه ببرید و یا در مکان هایی که احتمال ریختن آب بر روی زمین و نیاز به تمیز کردن با این دستگاه داشته باشید می توانید از جاروبرقی صنعتی آب و خاک استفاده کنید. پس بهترین کار این است که دستگاهی که قصد خرید آن را دارید با توجه به نیاز های خود انتخاب کنید تا به این ترتیب بتوانید بهترین جاروبرقی صنعتی را خریداری نمایید.

 

https://sorooshtajhiz.ir/product-category/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA%DB%8C/%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/