جهت تعمیر اصولی ظرفشویی و بطور کلی هر وسیله ای تنها باید به افراد و متخصصان دوره دیده و باتجربه مراجعه کرد. در صورت ناوراد بودن فرد تعمیرکار ممکن است هزینه تعمیرات به میزان زیادی افزایش یابد.

آریابهکار با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تعیمرات انواع لوازم خانگی، موفق به کسب رضایت کامل مشتریان خود شده است.

تعمیر فوری و تحویل سریع
ضمانت ۹۰ روزه شرکتی
استفاده از قطعات یدکی اصلی و اورجینال
این موارد تنها بخش کوچکی از برتری آریابهکار نسبت به رقبا می باشد.

تعمیرات بخش های مختلف ماشین ظرفشویی
ما مفتخریم در آریابهکار به همراه تکنسین های مجرب و متخصص ۰ تا ۱۰۰ خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی را بصورت دقیق و تخصصی به نحوی انجام می دهیم تا شما عزیزان نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

تعمیرات بخش های مختلف ماشین ظرفشویی

از این رو اگر مشکلی برای ماشین ظرفشویی شما عزیزان رخ داده و مانع استفاده شما از این دستگاه شده است، می توانید دستگاه خود را با خیالی آسوده به تیم مجرب و متخصص آریابهکار بسپارید تا پروسه تعمیر قطعات آن صورت گیرد و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

با این وجود در ادامه قصد داریم به تفکیک تعمیراتی که ما در آریابهکار بر روی ماشین ظرفشویی و بخش های مختلف آن انجام می دهیم را نام ببریم و توضیح دهیم.

تعمیر هیدروستات ظرفشویی
یکی از قطعات کاربردی و بسیار مهم در ماشین ظرفشویی، هیدروستات می باشد. اما هیدروستات چیست؟ زمانیکه ماشین ظرفشویی را روشن می کنید و برنامه مورد نظر را انتخاب می کنید، هیدروستات آب را به دمای مورد نظر می رساند. این نوع سیستم کنترل، میزان آب مصرفی را نیز کاهش می دهد. با تنظیم دمای آب به صورت مناسب، می توانید از آب گرم برای شستشوی بهتر و بهبود عملکرد ماشین ظرفشویی استفاده کنید. از مهم ترین دلایل خرابی هیدروستات در ماشین ظرفشویی می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

آب گیری بیش از حد ماشین ظرفشویی.
روشن بودن ماشین ظرفشویی و عدم آبگیری.
آبگیری دائم ماشین ظرفشویی.
تعمیر هیتر ماشین ظرفشویی
اگر هیتر ماشین ظرفشویی شما عزیزان از کار افتاده است، بدون شک پروسه شستشوی ظروف در آن همانند سابق نخواهد بود و باید تعمیرات لازم و کافی در این زمینه صورت گیرد. اما علت خرابی هیتر در ماشین ظرفشویی کدام اند؟

نوسان برق
فرسوده شدن المنت
افزایش میزان سختی آب
شکسته شدن المنت
نشتی آب بر روی المنت
استفاده مداوم از ماشین ظرفشویی
تعمیرات موتور ماشین ظرفشویی
برای آنکه نیروی کافی به قطعات ماشین ظرفشویی برسد، درون این دستگاه یک موتور قرار گرفته شده است که می تواند نیروی کافی را برای دستگاه تامین کند. از این رو اگر موتور ماشین ظرفشویی شما خراب شده است، نیروی کافی به قطعات نخواهد رسید و باید تعمیرات لازم بر روی آن اعمال شود. در ادامه با دلایل خرابی موتور ماشین ظرفشویی آشنا خواهید شد.

استفاده بیش از حد
نوسان برق
نشتی آب
خرابی کاسه نمد موتور
عدم تمیز کردن داخل ماشین ظرفشویی

 

https://ariabehkarco.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/