دستگاه یخ خرد کن صنعتی نیز مانند تمامی دستگاه های دیگر دارای ویژگی های خاص خود می باشد. برای مثال زمانی که شما می خواهید این دستگاه را تهیه کنید باید بدانید یخ های پودر شده توسط این دستگاه در چه ابعادی به شما تحویل داده می شود که معمولا اندازه تکه یخ های مناسب هر دستگاه یخ خردکن بستگی به اندازه دستگاه و مکانیزم آن برای خرد کردن یخ دارد.

یخ خردکن های صنعتی دارای آسیاب بزرگی با قطعات سنگین هستند و همین امر باعث می شود تا عملکرد بهتری نیز داشته باشند. همچنین یکی از مهمترین مواردی که باید در خرید یخ خردکن صنعتی به آن توجه کنید این است که برخی از مدل های این دستگاه که البته قدیمی تر هستند صدای بسیار بالایی را تولید می کنند که غیر قابل تحمل است و یا خیلی بلند است، اما در مدل های جدید تر این مشکل بر طرف شده و صدا های تولید شده در این دستگاه ها به حداقل رسیده و باعث آزرده شدن شما نخواهد شد. این دستگاه ها دارای قدرت موتور، حجم محفظه، اندازه آسیاب و طرفیت بالاتری نسبت به دیگر دستگاه های دیگر آسیاب یخ هستند.

ویژگی های یخ خردکن صنعتی

یکی از ویژگی های دستگاه های یخ خردکن این است که بدنه بیرونی آنها از جنس استیل یا گالوانیزه می باشد که بسیار مقاوم بوده و در صورتی که به آن ضربه های معمولی وارد شود مشکلی برای دستگاه پیش نمی آید. همین موضوع باعث می شود تا بتوانید برای مدت های طولانی از این دستگاه استفاده کنید، به این معنی که این دستگاه دارای طول عمر مفید طولانی است که تا مدت ها نیاز به تعمیر پیدا نخواهد کرد مگر آنکه از آن به اشتباه استفاده شده و یا ضربه های سنگینی به دستگاه وارد شود. همچنین به دلیل استفاده از استیل در بدنه دستگاه باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دچار زنگ زدگی نمی شود و مانند آهن پس از مدتی خراب اکسید نمی شود و تغییر رنگ نیز نخواهد داد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم دستگاه یخ خرد کن این است که این دستگاه ها عموما دارای موتور و دینام های بسیار قوی هستند تا بتوانند به این ترتیب حجم بالایی از یخ هایی با ابعاد مختلف را بتوانند برای شما پودر کنند. پس به هنگام خرید یخ خرد کن باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که موتور دستگاه کیفیت بالایی برخوردار باشد چرا که برخی برند ها ممکن است از موتور های ضعیف تری در دستگاه های تولیدی خود استفاده کنند که این کار باعث می شود عمر مفید دستگاه بسیار کمتر شود و به راحتی پس از مدتی استفاده از آن خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. به این ترتیب ایمنی خود را نیز تامین می کنید و دیگر نگرانی از بابت مشکلاتی مانند برق گرفتگی توسط دستگاه یخ خردکن نیز نخواهید داشت.

قدرت موتور در استفاده از دستگاه یخ خرد کن چه تاثیری دارد؟

یکی از مهم ترین قطعات دستگاه یخ خرد کن موتور این دستگاه است که باید توانایی و کشش این را داشته باشد که در هر ساعت حجم بالای از یخ ها را برای شما خرد کند و تحت فشار نیز قرار نگیرد و مشکلی برای آن پیش نیاید در صورتی که موتور دستگاه از قدرت کافی برخوردار باشد شما می توانید به آسانی مقدار زیادی یخ را پودر کرده و برای مصارف مختلف استفاده کنید. در نتیجه در صورتی که مصرف شما از این دستگاه بالا است نیاز به یخ خرد کنی دارید که موتور بسیار قوی داشته باشد که بتواند نیاز های شما را پاسخگو باشد و دردسر ساز نیس نباشد.

کاربرد یخ خردکن در بچینگ بتن چیست؟

یکی از کاربرد هایی که دستگاه یخ خردکن دارد این است که در صنایع ساختمانی و برای عمل تزریق بتن در سازه های ساختمانی و صنعتی استفاده می شود. چرا که پیش از انجام این عمل دمای بتن ها بسیار بالا است و نیاز است تا به نحوی آنها را خنک کرد که بهترین گزینه استفاده از دستگاه یخ خرد کن صنعتی است که می تواند در هر ساعت حجم بسیار بالایی از یخ را برای خنک کردن مصالح ساختمانی و بتن ها تهیه کرده و به شما تحویل دهد.

 

https://sorooshtajhiz.ir/product-category/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%BE/%D8%A2%DB%8C%D8%B3-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D8%B1/