یکی از کاربرد هایی که دستگاه یخ خردکن دارد این است که در صنایع ساختمانی و برای عمل تزریق بتن در سازه های ساختمانی و صنعتی استفاده می شود. چرا که پیش از انجام این عمل دمای بتن ها بسیار بالا است و نیاز است تا به نحوی آنها را خنک کرد که بهترین گزینه استفاده از دستگاه یخ خرد کن صنعتی است که می تواند در هر ساعت حجم بسیار بالایی از یخ را برای خنک کردن مصالح ساختمانی و بتن ها تهیه کرده و به شما تحویل دهد.

خرید یخ خرد کن
خرید دستگاه یخ خرد کن ممکن است گاهی اوقات برای برخی کاربر ها تبدیل به یک چالش شود. جرا که برند های بسیاری هستند که این دستگاه را طراحی و در مدل های مختلفی تولید کرده و روانه بازار می کنند. به همین دلیل در خرید این دستگاه باید به نکته های مختلفی توجه کنید تا به این ترتیب بتوانید دستگاهی کاملا مناسب را برای خود خریداری نمایید.

یکی از مواردی که باید در خرید یخ خرد کن به آن توجه داشته باشید این است که این دستگاه دارای قطعات مختلفی است که مهم ترین آن ها موتور این دستگاه است. موتور یخ خرد کن باید از قدرت کافی برخوردار باشد تا بتوانید با استفاده از آن هر مقدار یخ که به آن نیاز دارید را به آسانی خرد و پودر کنید و هیچ مشکلی برای دستگاه پیش نیاید یا تحت فشار قرار نگیرد. اما قطعاتی مانند برد دستگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید با کیفیت باشد تا برای شما دردسر ساز نشود. چرا که برد یخ خرد کن یا آیس کراشر مانند مغز این دستگاه است و در صورتی که مشکلی برای آن پیش بیاید دستگاه دیگر قادر به کار کردن نخواهد بود و حتی ممکن است از کار بیوفتد. در خرید یخ خرد کن موارد دیگری مانند جنس بدنه دستگاه نیز بسیار اهمیت دارد که باید به صورتی باشد که بتواند در برابر وارد شدن ضربه ها مقاوم باشد تا آسیبی به دستگاه نرسد.

روش های خرید یخ خرد کن در سروش تجهیز
از آنجا که در سروش تجهیز همیشه اولویت با مشتری های گرامی بوده است، روش های مختلفی برای خرید این دستگاه در دسترس شما عزیزان قرار داده شده تا بتوانید به این ترتیب با استفاده از هر روش که برای شما آسان تر و قابل اعتماد تر است خرید خود را انجام دهید. برای مثال ساده ترین روش خرید از سروش تجهیز این است که به صفحه مرتبط با محصول مورد نیازتان مراجعه کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید تا به این ترتیب بتوانید با مراجعه به پنل کاربری خود خرید را تکمیل کرده و دستگاه را سفارش دهید. روش دیگر خرید اینترنتی از سروش تجهیز به این ترتیب است که به صفحات مجازی این فروشگاه معتبر مانند اینستاگرام مراجعه کنید و پس از مشاهده محصولات مختلف از طریق مراجعه به دایرکت نرم افزار دستگاه مورد نظر خود را به ادمین سایت سفارش دهید. به یاد داشته باشید که در این روش باید هزینه محصول را برای سروش تجهیز با استفاده از کارت به کارت انتقال دهید.

روش های خرید یخ خرد کن در سروش تجهیز
روش دیگری که خیلی از کاربر ها آن را ترجیح می دهند مراجعه حضوری و خرید به صورت مستقیم و با حضور خودشان است. برای این کار می توانید به آدرس ” اهواز- ادهم – بین خیابان وکیلی و جهرمی پلاک 201″ مراجعه کنید تا کارشناسان فروش ما در فروشگاه در انتخاب دستگاه یخ خرد کن به شما کمک کنند. اما شما همیشه می توانید دستگاه خود را با تماس با شماره 06132231370 و به صورت تلفنی از سروش تجهیز سفارش دهید.

 

https://sorooshtajhiz.ir/product-category/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%BE/%D8%A2%DB%8C%D8%B3-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D8%B1/